לתרומות הרשמה לניוזלטר

בימים ההם - בזמן הזה! ערב חג הפורים - הורי החיילים לא מוותרים על רוח הלחימה!

תענית אסתר יג' אדר התשפ"ב 16.3.22

זוכרים שבקשנו פגישה מלשכת הרמטכ"ל לפני למעלה מ3 חודשים?
מעל 1000 הורי חיילים ובנות זוג פנו ובקשו פגישת הבהרה בנושא הוראות הפתיחה באש ההזויות שכובלות את ידי לוחמינו!

מה קרה מאז? בלשכת הרמטכ"ל "הסבירו לנו" שהנושא עומד לבחינת הפצ"רית(!), אותה פצ"רית שכובלת את ידי החיילים, כובלת גם את ידי הרמטכ"ל מלתת לנו תשובה פשוטה לשאלה: אתה נפגש איתנו? או לא? אתה מסוגל להתסכל לנו ההורים בעיניים ולהסביר למה כל לילה הם חוטפים ממחבלים אבנים, סלעים, בקבוקי תבערה, ירי - ופשוט לא מסוגלים להשתמש בנשק שלהם ולחסל את המחבלים?

כן, יש התקדמות ב"ה והלחץ שלנו נותן את אותותיו. אבל חייבים שינוי דרסטי, והרבה יותר משמעותי!

אנו האמהות והאבות, ששלחנו את ילדינו ליחידות הטובות ביותר, שצעדנו בכל רחבי הארץ, שהפגנו מול כלא 10 אליו זרקו קצין מצטיין רק כי ירה במחבלים - לא מוכנים לקבל את העובדה שהפצ"רית, פקידה ומשפטנית חסרת כל קשר לשטח או לצבא, מונעת מהרמטכ"ל כוכבי להפגש איתנו ולהסתכל לנו בעיניים כבר למעלה מ3 חודשים.

מה עושים? כולנו מתקשרים היום ללשכת הרמטכ"ל 035691117 ומבקשים לדבר עם אלוף-משנה אייל כהן, עוזר הרמטכ"ל. שואלים מתי תתקיים הפגישה. "צעדת האמהות" תממן אם צריך אולם ל1000 הורים והרמטכ"ל יבוא לדבר, רק לדבר. האם הרמטכ"ל ב2022 מפחד מההורים של החיילים? הרמטכ"ל שאמור לנצח בכל החזיתות? לא הגיוני.

תתעדו את השיחה ושתפו אותנו בתגובה שקיבלתם. אם לא יהיה מענה בקרוב - נודיע לציבור בישראל ולכל הורי החיילים בצה"ל: תדע כל אם עבריה: הרמטכ"ל מסרב לפגוש את הורי החיילים! הוא כפוף ושבוי של הפצ"רית.

התקשרו עכשיו ללשכת הרמטכ"ל ובקשו את אל"מ כהן.
טלפון לשכת הרמטכ"ל: 035691117

בברכת פורים שמח לכם ולחיילים שלכם!
צופיה נהון, סימה חסון, ושלום ניזרי
ראשי תנועת "צעדת האמהות"