לתרומות הרשמה לניוזלטר

הפצ"ר לעליון? חרפה מוסרית

אנו נתיני שלטון הממסד המשפטי המעוות הדורס את הרצון הבריא של הרוב. הפצ"ר שבפועל פוגע בחיילים מול אויב, הוא סמן קיצוני בממסד זה.

נכתב ע"י אביעד גדות 02/10/2021

בשיעורי אזרחות עדיין מלמדים כי בישראל העם, באמצעות נבחריו, הוא הריבון. קיימת אשליה כי הכנסת והממשלה קובעים כאן משהו.

אך בעשור האחרון, העם מתפכח ומבין כי אין כאן דמוקרטיה, אלא דיקטטורה משפטית, אשר לא רק מעצבת את גבולות החוק והמוסר, ושוברת את יסודות הציונות והיהדות גם יחד, אלא מתערבת עמוקות באופיין של הכנסת והממשלה עצמן. ברוך ה', העיניים הולכות ונפקחות. תעלולי "כנופיית שלטון החוק", בבג"ץ ובפרקליטות, הולכים ונחשפים. כיום ברור לכולם כי לא חוק יש כאן, אלא אג'נדת שמאל קיצון העושה בחוק, בפרשנותו ובאכיפתו הסלקטיבית - כבתוך שלה, בלי בלמים או ריסון מינימלי.

אך פינה אפילה, אפילה עד מאד שעוד לא נחשפה כראוי, וגם לא טופלה – היא הפרקליטות הצבאית, אשר נדמה כי הפכה, בגיבוי מערכת המשפט הקלוקלת, לנטע זר השולט בפיקוד הבכיר. רק במרץ האחרון, הורה הרמטכ"ל כוכבי לפצ"ר שרון אפק לבחון שינוי בהוראות הפתיחה באש. אך אפק, שמחויב רק לחבריו לובשי הגלימות, הגיב במשיכת כתפיים אדישה ובגיחוך קל. ההוראות לא שונו, והמצב רק מחמיר. את המחיר שילם בשטח הלוחם בראל שמואלי הי"ד אשר הוא וחבריו לא הורשו אפילו להרחיק את הפורעים והמחבלים. את המחיר משלמים יומם ולילה לוחמינו הסופגים התקפות קטלניות של בקבוקי תבערה, סלעים, זיקוקים בכינון ישיר, צליפות כדוריות ברזל בכל סובב ירושלים, בערי וכפרי יהודה ושומרון, ובגבול עזה.

השבוע העביר שר המשפטים גדעון סער לוועדה לבחירת שופטים את רשימת המועמדים. כצפוי, רובה ככולה שמאל עמוק ובראשה מככב שרון אפק. כאמור, אנו נתיני שלטון הממסד המשפטי המעוות הדורס את הרצון הבריא של הרוב. אך הפצ"ר שפוגע בחיילים מול אויב, הוא סמן קיצוני בממסד זה.

ערכי היסוד הלאומיים והיהודיים שלנו – כרוכים זה בזה. "אין אומתנו אומה – אלא בתורתה". ההתקפה של בג"ץ מתמקדת בזהות היהודית של העם והמדינה, יחד עם הפגיעה בביטחון וקידום "זכויות" האויב הרצחני. הוראות הפתיחה באש כה מעוותות עד כדי העדפת חיי האויב ואזרחיו על פני חיי חיילינו ואזרחינו – עקרון מזעזע אותו הטמיעו בצה"ל בהצלחה "בצלם" ו"שוברים שתיקה". מצב זה נובע מבעלות מוחלטת של הפצ"ר לא רק על החוק, אלא גם על המוסר, תפיסתו המוסרית פגומה עמוקות. מינוי אפשרי של הפצ"ר כשופט עליון, אשר צפוי כי יכביד ידו הן על המדינה והן על הצבא שבעתיים, מוכיח את חולשת הפיקוד הצבאי והממשלה גם יחד.

נקעה נפשנו – אך איננו מיואשים חלילה. את צה"ל היקר לכולנו נתקן באורך רוח ובעבותות אהבה. את האחריות המוסרית על צה"ל, צבא העם, יקח העם.

ביום ראשון הקרוב נצעד בע"ה יחד עם אמהות החיילים ב"צעדת האימהות" השניה. צעדה זו אשר יזמה צופיה נהון, יחד עם שותפינו היקרים ב"אם תרצו" ובפורום המשפחות השכולות "בוחרים בחיים", היא חלק מהמגמה הכללית אותה אנו בארגון תורת לחימה מובילים, בכדי שהתיקונים הנדרשים יבוצעו על ידי צה"ל – בסיוע ציבורי.
 
"צעדת האימהות" תתקיים ביום ראשון, כז' תשרי 3/10/21 בשעה 18:00 ברחוב אליעזר קפלן בתל אביב, מתחם שרונה ברחבת הדשא ליד מקדונלדס.