לתרומות הרשמה לניוזלטר

ח"כ שטרית לגנץ: מדוע אינך מונע טרור ערבי כלפי יהודים באביתר

ארגון תורת לחימה יחד עם חברת הכנסת קטי שטרית הגישו היום (ד') שאילתא דחופה לשר הביטחון בני גנץ, בעקבות הטרור הערבי הסביבתי שמופעל נגד מתיישבי הישוב החדש אביתר שבשומרון

נכתב ע"י ערוץ 20,הלל ביטון רוזן 23/06/2021

חברת הכנסת קטי שטרית הגישה היום (ד') שאילתא דחופה לשר הביטחון בני גנץ, בעקבות הטרור הערבי הסביבתי שמופעל נגד מתיישבי הישוב החדש אביתר שבשומרון והעברת מאות צמיגים מדי יום, בהסכמה שבשתיקה מצד משרד הביטחון, האמון בין היתר גם על אכיפת איכות הסביבה ביהודה ושומרון. את השאילתא הגישה חברת הכנסת שטרית לבקשת ארגון תורת לחימה, אשר מפרסמים בשבועות האחרונים את פעילות המחבלים הערבים ששואבים השראה מפעולות ה"תיזוז" של החמאס בעזה.

בארגון, אשר פועל לשמור על צה"ל כצבא יהודי מנצח, תהו על המוטיבציה הגבוהה של שר הביטחון גנץ ואלוף פיקוד המרכז תמיר ידעי, שהוציאו צו תיחום לישוב היהודי באופן סלקטיבי, כאשר ערבים בונים ללא הפרעה, ואף הציבו מחסום משטרתי כדי למנוע הכנסת חומרי בניה לישוב.

מנהל תורת לחימה, סרן במיל' הרב אביעד גדות, מסר לערוץ 20 כי: "אין כל קשר בין "בטחון" לבין הריסת ישובים ליהודים בלבד. להפך. משרד הביטחון מגלה אוזלת יד מול האויב, ויד קשה מול חלוצים שעשו מעשה ציוני לאחר פיגוע רצחני בידי מחבל ערבי. נדמה כי אג'נדת השמאל הרדיקלי מנהלת את מערכת הביטחון שלנו יחד עם הממשלה. יתירה מכך, בימים אלו בהם חרב הגירוש מונפת מעל ראשי המשפחות החלוציות, מפעילים ערביי הכפר ביתא, בגיבוי ומימון הרשות הפלסטינית הרצחנית טרור ערבי סביבתי ומזהמים באופן שיטתי את האוויר באמצעות הבערת מאות צמיגים מדי יום, וזאת בלי שאף חייל צה"ל לא מקבל פקודה לעצור משאיות שמשנעות צמיגים מדי יום לצורך טרור הזיהום. ככה לא מנצחים אויבים. כך מחלישים את מדינת ישראל ואת צה"ל."

כאמור, ח"כ קטי שטרית הניחה במהלך היום שאילתא בנושא, המופנית לשר הביטחון בני גנץ, ולאוזלת היד של משרד הביטחון כלפי הטרור הערבי הסביבתי:


"בחודש האחרון התגברו התפרעויות ערביי הכפר ביתא בשומרון. ההתפרעויות, מאורגנות וממומנות על ידי הרשות הפלסטינית וכוללות הבערה של צמיגים הגורמת לעשן שחור כבד וסמיך בכל האזור, ושינוע צמיגים במשאיות לצורך כך. ברצוני לשאול: מה עושה המשרד בכדי למנוע את הנזק של הטרור הערבי הסביבתי הפוגע באיכות האוויר, בבני אדם ובבעלי החיים? אילו פעולות נקטת כשרה מול הרשות הפלסטינית, בכדי למנוע נזק סביבתי זה?"