לתרומות הרשמה לניוזלטר

"כתף אל כתף מול הגייס החמישי"

מנהל ארגון תורת לחימה הגיע לתמוך בח"כ בן גביר - לאחר שהותקף באלימות על ידי ח"כ עודה על יד מיטת מחבל ערבי

נכתב ע"י ערוץ 7 22/10/2021

הרב אביעד גדות, מנהל ארגון תורת לחימה, הגיע אתמול (חמישי) לכנסת כדי לתמוך בח"כ איתמר בן גביר, זאת על רקע פעילותו הפרלמנטרית מול חברי כנסת לאומנים מהסיעות הערביות.

השניים דנו במעורבות הארגון בהפקת הלקחים של מערכת הביטחון מפרעות תשפ"א וכשלון מבצע שומר החומות, בקידום חקיקה להגנת שוטרים וחיילים, ובתיקון הוראות הפתיחה באש, אשר כובלות את ידי הלוחמים בגבול עזה, ביהודה ושומרון, ואף בירושלים ובערים המעורבות והערביות.

"שמחתי לפגוש את איתמר, ולחזק את ידיו", מסר הרב גדות לערוץ 7. "פרעות התשפ"א העצימו מאד את המודעות הציבורית לחזית הנוספת מולה מתמודדת מדינת ישראל ומולה עומדים הן צה"ל והן משטרת ישראל, והשב"כ. זאת בראש ובראשונה מלחמה על התודעה ועל הערכים: איזו מדינה יש לנו? מדינה יהודית, ציונית ולאומית? או מדינת כל מחבליה? אנו נפעל יחד עם ח"כ בן גביר כתף אל כתף מול הגיס החמישי ומול נציגיו, שנמצאים בכנסת בחסות בג"ץ.

ח"כ בן גביר אמר: "המאבק שלי בחברי כנסת שתומכים במחבלים צריך להיות המאבק של כל חברי הכנסת שמוטרדים מהתנהלותם המסיתה והפרועה של תומכי הטרור. בלי בושה, הם עומדים ליד דגל ישראל, אבל מייצגים את פלסטין. הרוח הגבית שהממשלה מעניקה לאחים המוסלמים מגבירה את חוצפתם ועזותם ביחס למדינה ולחיילי צה"ל אני שמח שארגון תורת לחימה נאבק בניסיונות הפגיעה בריבונות של מדינת ישראל וביחד נמשיך במאבק. ההתקפות של תומכי הטרור נגדי, רק מחזקות אותי ואמשיך במאבק למען עם ישראל בנחישות ובמסירות", הוסיף בן גביר.