לתרומות הרשמה לניוזלטר

מי עוד חושב שההתנתקות הביאה ביטחון?

מייסד "מפקדים למען ביטחון ישראל" הגיב לביקורת ארגון תורת לחימה על תמיכת תנועתו בהתנתקות: "שרון גילה מנהיגות".

נכתב ע"י ערוץ 7 20/12/2021

בארגון תורת לחימה נאבקים בשבוע האחרון נגד מה שהם מכנים "קמפיין אלימות המתנחלים שמובילה הממשלה בניצוחו של השר בר-לב".

בארגון סבורים כי לא מדובר בפליטת פה של השר לביטחון פנים אלא בקמפיין מתואם שהחל בשלטי חוצות יקרים מטעם "שלום עכשיו", התקפות כתבים המזוהים עם השמאל, אמירות של חברי קואליציה ותדרוכים מצד דובר צה"ל נגד המתיישבים כפי שקרה אתמול בישוב חומש.

אמש הצטרף ארגון השמאל "מפקדים למען ביטחון ישראל' בקמפיין ממומן לקריאה נגד "ההתנחלויות הפיראטיות" וזאת על רקע הפיגוע בישוב חומש בשומרון בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד על ידי מחבלים ערבים מהכפר סילאת א חארתיה.

בתגובה, פרסמו בארגון תורת לחימה כרזה של "מפקדים למען ביטחון ישראל" מ2005 בה קראו יחד עם קצינים בכירים רבים לממשלת שרון לבצע את "תכנית ההתנתקות" וחוו את דעתם כי היא טובה לביטחון ישראל. בתורת לחימה תהו: "תגידו, מה עם העצומה הקודמת שלכם? כבר התנצלתם על איוולת הגירוש מגוש קטיף לפני שפתחתם בקמפיין חדש על יהודה ושומרון?"

מייסד "מפקדים למען ביטחון ישראל" האלוף במיל' אמנון רשף הגיב לתורת לחימה: "‏‎‎למזלנו הרב, ‘אבי ההתנחלויות׳ - אריק שרון, גילה מנהיגות ופינה את גוש קטיף. אחרת, דם יהודי יקר היה נשפך שם עד עצם היום הזה".

בתורת לחימה לא וויתרו וענו לרשף: "שרון איננו איתנו כדי לראות את מדינת החמאס שייסד דה-פקטו בעזה, יורה טילים על כל הארץ, ויצרה משוואה שלא צפיתם. אבל כנראה שיש בוגרי מערכת הביטחון שהם או עיוורים גדולים או גאוותנים גדולים שלא מסוגלים להודות בנזק העצום שגרמו לבטחון ישראל. עצוב".

רשף התגונן וטען: "‏‎‎להזכירך, ירי הרקטות החל שנים לפני ההתנתקות. שרון שגה בכך, שביצע את ההתנתקות באופן חד צדדי, אך עדיין - צעד מבורך. כל ההכפשות על בכירי מערכת הביטחון מצביעות על חוסר טיעונים אמיתיים".

בתורת לחימה חתמו: "אין שום דרך להשוות בין עוצמת החמאס ב-2005 לעוצמתו כיום. בין 'קסאמים שמאסאמים' כלשון פרס, לבין כיסוי כל הארץ בטילים ו'סבבים' בלתי נגמרים שגובים דם יקר. בצה"ל כבר קוראים היום לחמאס 'צבא טרור' ולא 'ארגון טרור'. אתם טעיתם - ההתנתקות לא הביאה ביטחון. בריחה מארץ ישראל - עולה בדם".

לקריאת הכתבה המלאה בערוץ 7-לחץ כאן