לתרומות הרשמה לניוזלטר

תחנת משטרה מצטיינת: לוד

בהמלצת מפכ"ל המשטרה, תחנת לוד תקבל אות הצטיינות מהשר אמיר אוחנה. ארגון תורת לחימה: לוד עודנה שורצת מחבלים ונשק.

נכתב ע"י ערוץ 7 30/05/2021

סגן המפכ"ל ניצב דוד ביתן הודיע לפיקוד הבכיר של משטרת ישראל על יחידות המשטרה המצטיינות לשנת 2020.

לדברי ביתן: "מטרת התהליך הינו (השגיאה במקור) להאיר ולהבליט את המצוינות המבצעית אל מול הערך לאזרח והתרומה לבטחון האישי".

"ההצטיינות נבחנה בקפדנות בראייה רב ממדית המשקללת הישגים מבצעיים והישגים פנים יחידתיים. השנה נבחרו 20 יחידות מצטיינות ב-8 הקטגוריות להתמודדות", דברי סגן המפכ"ל.

בקטגוריית 'תחנת משטרה' במחוז המרכז, נבחרה תחנת לוד, אשר כזכור עמדה בביקורת ציבורית עזה בזמן הפרעות שביצעו ערבים בחודש האחרון.

בארגון תורת לחימה ביקרו את החלטת המפכ"ל: "למרות שמדובר בהענקת אות הצטיינות לשנת 2020, נדמה כי עיוורון חושים מוחלט הוביל להחלטה האומללה. פרעות התשפ"א הוכיחו כי תהליכים ארוכים של הזנחת הטיפול בטרור הערבי, הפכו לחבית נפץ שהתפוצצה על אזרחי ישראל היהודים, בדגש על אזרחי העיר לוד, אשר חוו על בשרם אנטישמיות של מחבלים ערבים מהסוג הגרוע ביותר, כולל פוגרומים ולינץ' אכזרי בו נרצח יגאל יהושע הי"ד."

בארגון, אשר שלח מתנדבים לרמלה ולוד בימי הפרעות, הוסיפו: "עד לרגע זה לא נאסף הנשק מערביי לוד, חרף מבצע 'חוק וסדר' שהיה חשוב, אך טיפל רק בקצה הקרחון. אם אשתקד התרענו על שוד הנשק מבסיסי צה"ל, הרי שהשנה התעורר הצורך לבצע מבצע 'חומת מגן' בערים הערביות והמעורבות ולאסוף את כל הנשק, כולל הנשק הצה"לי שנמצא בידי מחבלים ערבים עם תעודות זהות כחולות, וחסינות תמוהה."

בארגון חתמו: "אנו קוראים לשר אמיר אוחנה, לבטל לאלתר את ההחלטה האומללה, ולהעמיד במקום קציני משטרה המנסים לחפות על כשלים באמצעות אותות ופרסים הזויים ולעצור את מכוני השמאל דוגמת יוזמת אברהם שמשבשים את תודעת השוטרים."

לקריאת המאמר  המלא בערוץ 7 - לחץ כאן